Saturday, February 19, 2011

Tempee Goreng & Sambal Kicap

Hari ini hari persekolahan ganti.. semalam program Maulidur Rasul di sekolah.. tahun ni tak ada aktiviti rewang masak.. pihak sekolah menggunakan perkhidmatan Md Shah Nasi Bryani Batu Pahat untuk memasak 2 ekor lembu akikah , dalca dan nasi bryani.. so kuranglah kecah2 kt belakang dewan .. mood nk memasak pun mcm dah kurang sikit.. tambah2 cuaca panas masa ni.. smlm mkn nasi pun cuma jamah2 pun dah rasa pening2 lalat.. hari ni belasah sup tulang akikah pulak di kantin.. bertambahlah pening2 lalat n rasa loya.. naik mendadaklah kolestrol yg dah sedia ada ni.. jangan lupa makan ubat ibu!!!...

tempe goreng .. selalu goreng plain jer.. tetiba terasa nk gigit tempe yg ada ada ketumbar, jintan .. mmg sedap tempe digoreng begini..

6 comments:

Mas said...

sedappnya kalau tempe tu dicicah ngan sambal kicap...

dZana said...

tempe msti ada sambal kicap mas.. kalau tak da.. mcm lagu tak da irama.. hihihi

Misz Yuyu said...

sedapnya tempeeeeeeeeee..nk kena beli tempe skejap lg ni hahahhaa

AbbotCottage said...

waduh waduh waduhhhhhh, tak tahan niiiiii..owhhh tempeeeee

openid said...

eh yang ni yang ni... bestnye ratah mcm tu... teringat makan mcm ni kat asrama dulu. syoknye cicah sambal kicap :D
Ijan

haniQaseh said...

lama dah x buat tampe cicah kuah kicap....sedap sgt2 kan makan ptg nie....esok kena la tie buat nie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin