Wednesday, February 9, 2011

Bandung Soya Cincau

Hasil selongkar2 gobok AlongRoz ... dapat idea buat air ni.. sebelum buat tu rasa macam ada stok laici dlm kabinet.. rupa2nya hampeh.. tak putus asa.. selongkar2 dlm peti ais pulak .. terjumpa cincau zaman bila ntahh.. belek2.. masih OK lagi.. potong kasar2 n campur jer dlm air tu.. siapp..
sesuai dgn cuaca panas ni..

8 comments:

LinRosly said...

Assalamualaikum...

Sedapnya Kalau dapat minum air bandung cincau ni...

Banjir dah surut dah....Alhamdulilah cuaca pun semakin cerah...

Mama Hawa/Mama Nani said...

Salam Zana
Sedap lagi air Bandung Soya Cincau. Meh tukar ngan roti john mama...hehehe

Mas said...

akak...cincau bandung ni memang air yg mas selalu order kat luar....
sedappnya...

Nieza said...

kak zana, saja jer tau wat org terliur nengok ais cincau ni...kat sini sejuk beku cam no nk minum ais...tapi kalau akak kasi segelas ni saya belasah juga...hehe

Mimiey.. (^-^) said...

kak zana, ni mie bawakk dadih ni datang nak tuko ngan bandung soya cincau kak zana...dapat 4 gelas pn jadila...2 minum kat umah, 2 minum tengh jalan...heheheheh

izuhi said...

waaa... buat orang sini mengeliur je... dose tau... so bile boleh belanja... :D

HomeKreation said...

Adei, tekak mmg tgh kering ni. Cepat ler buat satu gelas beso, mem beso nak minum...kehkehkeh.

Nora Shahaira said...

wah..cincau zaman bila..best la akak, byk stok samapi tak inga. suka sgt cincau tapi nak minum buat segelas je..kat umah ni..nora je minum cincau.

dah try cupcake my resepy..memg senang dan mudah..nanti nak try deco plak..tgn batu ni..hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin