Tuesday, February 8, 2011

Resang Indah Chalet

Sambung Jalan2 Cuti Tahun Baru Cina.. selepas balik dari Gunung Ledang.. perjalanan seterusnya ke Penyabung, Endau, Johor.. 4 Februari 2011(Jumaat petang ).. Jalan2 ini adalah bertujuan untuk mencari /meninjau tempat perkhemahan bagi memenuhi aktiviti pelajar Ting 6 tahun ini.. dari bandar Mersing terus ke Pantai Pasir Lanun, Penyabung.. kemudian ke Teluk Sari.. lebihkurang jam 6.00 ptg sampai ke Teluk Resang.. menyusur ke Teluk Gorek.. sambil mencari tempat menginap.. tak da rezeki nk menginap di Teluk Gorek.. n kembali semula ke Teluk Resang & akhirnya menginap di sini...
ombak pantai petang.. sangat privacy.. & apa lagi... jom mandi...
ibu & ayah sedang menyusur pantai di pagi hari... adik baru terkedek2 menapak di pantai..
chalet... huwaaaa.. kipas jer yg ada.. no TV, no aircon.. semulajadi.. kul 9 dah tido!!!
petang hari selepas mandi laut.. lapooo u.. malas pulak nk keluar mncari makanan.. so guna jer 'standby' yg ada.. sardin ummmppppp...
telur dadar pun umppppp...skill adik...
makan malam...
sarapan pagi... mcm kt rmh pulak.. sandwich sardin, necafe..
kul 10.00 pg dah check out.. terus meninjau ke teluk gorek chalet.. bincang2.. ..
sebelah Teluk Gorek Resort .. ada Resort Gorek Bay ni.., lain tauke.. sempat jugak bincang2 kt sini.. InsyaAllah ada rezeki saya akan sampai di sini lagi bersama2 progrm saya yer..

5 comments:

AZLITA AZIZ said...

salam....
wahhh... ni jalan2 sambil berkelah ni... seronoknyer...

Nora Shahaira said...

ish..dah lama tak merasa keindahan begini..

Mas said...

lepas mandi memang best klu dapat makan....
terliurnya tengok menu...sedappp...
seronok kan dpt jejalan mcm ni...

LinRosly said...

Assalamualaikum....

Bestnya Jalan2.... Kak Lin itu hari bawa anak2 ke Kajang, tapi belum sempat paste kat blog.

nba-Nur said...

Salam.. Kak Dzana, seronoknya dapat berjalan2 dan berkelah.. Nak tanya, berapa sewa chalet tu utk 1 mlm??

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin