Tuesday, February 22, 2011

KEPUTUSAN STPM 2010

(gambar : Ihsan mykampung.sinchew.com.)

Cerita semalam.. di SIN CHEW DAILY hari ini ... mungkin ada juga di akhbar lain.. cuma hari ni mmg rasa seronok walaupun tak boleh nak baca kerana mendapat liputan akbar berbahasa Cina .. akhbar berbahasa melayu mmg jarang kelihatan disini.. mungkin tiada menteri @ YB maka tiadalah kepentingan untuk membuat liputan.. fullstop zana .. hahaha.. Terima kasih Pn Lee kerana mengalih bahasa untuk kami..pada tahun ni SDBL mengekalkan pencapaian 100% untuk 3 th berturut2.. dengan 2 orang pelajar dari SDBL merupakan pelajar terbaik peringkat negeri Johor. Tahniah untuk semua pelajar ting 6 2010 serta semua warga pendidik di SDBL..
antara beberapa pelajar sastera yg mendapat keputusan cemerlang..
pelajar2 aliran sains yg mendapat keputusan cemerlang..

10 comments:

hana said...

tahniah cikguuuuu!!! cemerlang gemilang terbilangggg!!! chaiyokkk SDBL!!

Nieza said...

wah bestkan berbaloi penat lelah cikgu mengajar tu....tahniah..:)

Kak Rose said...

SDBL... sekolah kak rose dolu2 masa ting. 6... nasib baik dpt full cert!

Diana @ Melley Mey said...

Tahniah untuk cikgu dan anak2 murid yg berjaya... :)

Nora Shahaira said...

waa..berbangga ada guru seperti akak ni..moga guru-guru lain jadikan ini sebagai contoh..jgn ada yg 'makan anak murid'

nba-Nur said...

Salam. Kak Dzana, tahniah di atas kejayaan cemerlang anak2 didik akak dalam STPM 2010. Penat lelah cikgu berbaloi.. Nur pun pernah masuk suratkhabar Cina juga masa mengajar aliran Pra-U waktu di Kluang.

p/s: Tgh berdebar2 ni menanti result SPM 2010.. :)

chikadakbiru said...

tahniah cikgu Zana...Alhamdulillah kekalkan prestasi kecemerlangan akademik nih :)

Syimama said...

Tahniah cikgu... terkenang zaman stpm dulu, takde gambar2 camni...

Mamasya said...

Salam K.Zana

Tahniah buat SDKL dan cikgunya...murid2 cemerlang , guru terbilang !

Ummi said...

Waaaaaaaaaaaa...tahniah jugak tuk cikgu sorang ni atas kejayaan murid2 di sekolah tu..hehee..tumpang bangga dengan seorang cikgu seperti Zana...nnt cikgu yg dh lama cuti kat Jepun tu balik, lg la meriah..hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin