Tuesday, January 20, 2009

Chocolate Bread Pudding




Buku rspi....

bahan2..

cara-cara..

Rspi dr buku... anak2 suka lak puding ni...tekak ni rasa yg plain lagik sedapp.. tak larat nak entry rspi... lain kali lah yek..

6 comments:

Tirana said...

Alamak kak Zana..orang baru baik demam..tekak ni terasa nak makan puding..hehehe..

kakchik said...

Menarik jugak ni, tapi kakchik ni tak berapa suka puding yg ada coklat w/pun org lain kat rumah tu mmg fav. Suka puding roti yg asal jugak.

Tapi kan, yang kak zana buat tu nampak menyelerekan tu yang kak Tirana pun terliur tu

dZana said...

Tirana n Kakchik..

hehehe..nafsu tekak ni mcm2.. masa sakit dah kurang selera bila dah sihat kene layan selera lak tirana.. sy pun cam kak chik..suka yg ori lagi best..

anawahid said...

kak na... dengki lah tuh... resipi buh cenggitu jer.. ni nk kene pakai mata empat nih... hahahaha

nurulhuda abu bakar said...

kak dzana, kalau ada masa translate la recipe tu.. cara kak dzana buat..

hehe :)

saya walaupun celik english tp bab masak ni nak kene bahasa melayu gak..

CatlinaFly said...

kak zana...mane eh resepinye....nak try buat nih..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin