Tuesday, January 6, 2009

Ayam Masak Kicap

Malas betul nak msk hari ni.. bdn pun rasa letihhh.. klau beli lauk siap pun selalu sudahnya ke bakul sampah.. so goreng ayam n msk kicap mcm selalu jerk.. tadi dah singgah ke kedai nak beli sayur.. bila parking n tgok sisi kete..alamakkkk.. dah kene kissss.. tak sedo pun bila terkene tu.. ni msti berselesih kete di sek agama pesta tadi.. kat situ time 3.30 kete mak bapak mmg banyak n masing2 degil2 belaka termasuk lah yg kene kiss ni.. walaupun sikit tapi nak kene jwb gak dgn HB ni.. maklumlah 2nd darling dia... HB keje bawa kete kecik.. 1st darling bawa kete beso...jawab..jgn tak jwb ye.. abis mood nak beli sayor so balikkk..
ooooh lupa.. 2 ketul untuk alongroz yg dah lapo tuh.. n KL pun2 ketul gak..

4 comments:

nurulhuda abu bakar said...

kak dzana ngaja ting 6 eh? subjek ape?

:)

dZana said...

nurul ..full time.. econ.. n kdg2 pengajian am..

Tirana said...

Kak Zana..

sedap tu ayam masak kicap. Tiba-tiba perut ni terasa lapar..hehehe..

biasalah tu kak zana. kalau kita yang calarkan kereta, bukan main lagi bising tapi kalau diorang yang calarkan kereta, kita tak bising pulak..hehehe...

dZana said...

betul tu tirana..klau kita yg bawa kete..mesti prasan jer kat mana ada calar.. tawaf keliling kete lagik.. pas tu tanya mcm polis pencen.. egois...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin