Tuesday, January 6, 2009

Back to school....

Dah masuk hari ke 2 persekolahan tahun2009.. dah terasa penatnya.. kerja2 rutin perlu diteruskan.. selain ada co- bisnes.. part time job juga perlu dibereskan.. bersama penumpang depan.. anak dara kesayangan ku yang gebuss.. Syamira..tahun5
Penumpang belakang..anak bujang kesayangan ku yang cool.. n kkdg berangin.. Aimman.. Ting 3
Hari ni pindah ke kelas yang baru siap dibina.. tak da bekalan api.. CF pun tak pasti..hehehe.. jgn runtuh sudah...kerusi meja pun baru..
Ting 6 Atas 3
Hehehe.. soping..soping.. soping bawah meja... perniagaan haram di BG.. mcm2 adaaaa...

Kihkihkih... adussssssssss.. Tag yang tertangguh...perlu dibereskan dahulu... nak lipat kain 3 bakul sambil tgok news di TV...

2 comments:

Rafizah Nordin said...

k zana,anak bujang akak tu tgk pun tau...cool orgnya...tp mmglah sesekali berangin.mak nyah yg au au tu pun klu dah marah kuo sore jantannya...

pasal kain tu,ada beberapa bulan lepas kain baju sy menimbun dlm 1 bilik tak berlipat.tu dah kene penyakit malas melampaulah tu.klu nak cr baju kene kumbas.sampai hb geleng kepala & tanya,ape sy buat kat umah.takut je tkeluar kat mulut dia soh potong tenet.
skrg ni tiap2 malam sambil tgk tv atau ngadap keje sek anak2 sy lipat kain.tatuttttt hehehe

tp keadaan kite bbeza.akak keje...sy cerite/kongsi kisah sy je ni....

dZana said...

sama jer fiza.. keje pun blik rmh kene smbg keje rmh pulak..walaupn rakyat dlm rumah tak ramai..klau 2 hr tak lipat kain.. jwb nye 3 bakullah menunggu.. nnti adalah minah yg melalak tak jumpa underware.. tak jumpa itu, tak jumpa ini..bila ada yg bising2.. tu yg kene jeling semcm jerk.. hehehe..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin