Monday, January 31, 2011

MEMOTONG!!!!

Hari ini saya ada acara memotong dan menjahit... harap2 sangat sebelum naik sekolah nanti siaplah baju kerja saya ni.. saya memang suke menjahit.. tpi masa jer yg tidak mengizinkan.. tapi bila rasa tak sabar nak memakai baju baru penyelesainya ialah kenalah menjahit sendiri... dalam pada itu ada 3 helai baju saya di tailor yg dihantar dari bulan Nov 2010 hingga skrg tak siap2... macam2 perasaan ada... huuuu

3 comments:

Naz said...

Salam kak Zana..

Kak, akak pandai menjahit eh..Naz pernah buat baju kurung dulu masa student tp skrg malas..Lebih2 lagi mesin jahit x de kat umah ni..Tempah jer..Kalau dekat dgn akak boleh tempah pada akak kan..

Aaahh la kak.. Sagu bronok tu mmg dpt banyak lepas masak..Naz buat 1/2 adunan jer takut tak abis tp tak cukup pulak hehehe..

HALAMANKU said...

Salam Kak Zana.. rajinnyer menjahit.. erma sejak kawin lum sempat lagi ha ha ha ha.. punyalah malas.. thn lps sibuk sikit ngan aktiviti sabtu ahad kejer.. harap2 2011 mula menjahit ha ha ha ha ayat power...
cayalah akak... jahit sendiri puas hati cuma masa jek...

Bee said...

kak zana (ye ke? saya 39 thn nih), rajinnya cikgu menjahit ya..!!!saya kalo takat baju kurung lepas la..baju fesyen2 out!!!:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin