Wednesday, March 30, 2011

BUBUR NASI & SATURDAY APRIL FULL...

Masak2 yang sangat ringkas.. sekadar dapat menghilangkan rasa lapar.. n dapat melenakan tidur di kala malam.. hihihi.. nak berpanggang-manggang, berkari-mari ..memang ada hajat di hati.. tapi semuanya KIV...
sebahagian coklat.. bukan ole2 dari Langkawi.. ini lah tugas saya sempena majlis pelancaran jubli emas sekolah ...Jawatankuasa Cenderamata... seminggu mengurus cenderamata untuk VVIP, VIP, Ibubapa, pelajar cemerlang serta pelajar2 yg membantu...

penghujung mac hingga april yang sangat sibukkk...
26 mac - aktiviti gotong royang,
2 april -mesyuarat agong pibg serta pelancaran sambutan jubli emas sekolah,
9 apr.. persekolahan ganti depavali,
16 april- pertandingan kawat kaki peringkat sekolah & pep MUET,
23 apr- persekolahan ganti depavali,
30 apr- karnival bowling ting 6 daerah....
maka habis lah sabtu april di borong oleh pelbagai program...
saya yang menurut perintahhhhh....

4 comments:

LinRosly said...

Assalamualaikum Zana

Sedapppnya! lama x makan bubur nasi...

openid said...

salam kak Dzana, bila sibuk sangat mcm tu mesti teringin cuti kan.. Sibuk2 pun take care tau kak. :) ijan

fmina08 said...

hahahahha April dah FULL....

Sari Yusa Ibrahim said...

Kak Zana, sy kalu nak makan bubur nasi suka sgt bubur nasi istimewa kat satu tmpat kat JB ni, best giler!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin