Monday, October 17, 2011

TAUHU GORENG

Tauhu Goreng!!!!!... kes terlupa membeli taugeh.. sagat carot n potong2 timun jer.. berlawan2 makan dgn syamira.. diluar hujan renyai2..

Bahan2
2 keping tauhu lembut.. potong ikut saiz yg di sukai dan goreng 'deef fryer'
Timun /Carot/ Taugeh..

Utk Sos
4 sb sos chili thai.. saya bancuh dgn sedikit air..
@ sambal kicap kalau ader.. hihihi.. malas nk buat
kacang tanah utk tabur atas tauhu.

9 comments:

Liza said...

kalau buat tauhu sumbat pun sedap ni...

cik cek said...

suka tahu goreng....betul tu liza...tahu sumbat pun sedap gak...:D

Ezadlieza said...

salam k.zana...sihat ker? terliur betul liza tgk tauhu akak tu..biasa liza makan cecah sambal kicap jer...tgk camni pun menarik nih..huhh..ujan2 nih..perghhh..lapoooorrr..

tun_telani said...

salam kak zana.. kalau dpt ngan kuah rojak/pecal nii.. fuhhh... mmg x berenti makan..

Amie said...

lazat & berkhasiat....menu yang sihat ni...sesuai sangat utk diet orang macam kami....

Juwita Jamaludin said...

tauhu2 macam ni sedap kalau ratah je tak yah makan nasi dah

indahhouse said...

Salam kak zana,
apa khabar kak? nampak sedap juga bila dibuat macam ni. tabur kacang lagi.. kalu tauhu goreng camni, saya pernah cicah sambal kicap je. hehe..

Nora Shahaira said...

oh bleh buat macam tu ek..meneguk liur sekejap..sedap nih...

Ayu said...

Assalam cikgu, tak ada taugeh pun namppak sedap tauhu cikgu ni..kecur pulak kita tengok..rasa macam nak makan tauhu juga hari ni..cikgu sihat ke tu?..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin