Saturday, December 31, 2011

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2012

 brokoli goreng udang blackpepper.. 
Assalamualaikum dan salam sejahtera... 
Menu2 sempoi  akhir di penghujung tahun 2011.. rasa dah lama blog kesayangan ini tidak berkemas kini.. minta maaf kepada rakan blogger yg berkunjung jika saya tidak sempat berkunjung balas.. Insyaallah jika ada kelapangan waktu pasti saya sempatkan utk menjengah n menurunkan sepatah2 kata.. hari ini memang dah trasa lega bila tugas yg digalas sepanjang cuti persekolahan telah dapat diselesaikan.. selepas ni akan pasti sibuk dengan urusan diawal persekolahan pula..  dan  esok pula  1 Jan 2012.. saya juga kene redha utk melepaskan anak bujang kesayangan saya mengikuti program PLKN di Kuala Pilah.. 

'SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2012'

daging korban... rebus jer..

air asam...

8 comments:

Ummi said...

Assalam Dzana, terima kasih lah sudi lg jenguk dpur akak tuh..hehe, selamat tahun baru 2012, waaaaahh dah nak buka sekolah..cikgi2 mesti bz dah ni kan... Moga tahun ini lebih memberi makna buat Dzana seisi keluarga...salam sayang dr akak, muaaahhh!

rahel said...

Salam Dzana..
wah...ada lauk yang best2 kat sini..mengancam betui...
Selamat menyambut tahun baru 2012 buat Dzana sekeluarga..

HomeKreation said...

Aslmkm Zana cayang. Makan sowang noh...hehe. Happy NY 2012.

Nieza said...

wahh lauk sempoi tapi menyelerakan...sukax2:)

Salam Tahun Baru buat kak zana sekeluarga. semoga thn baru ni lbh baik dr thn sebelumnya..insyaAllah:)

quinnie said...

selamat tahun baru kak zana..:)

sedapnya air asam akak tu....geram tengok..:)

blogresipi.com said...

Salam Kak Zana...
saya nak ambil kesempatan untuk ucapkan selamat menyambut tahun baru buat akak dan keluarga. semoga kita semua sentiasa mendapat keberkatan dan rahmat dari Nya insyaAllah.

Akak pun, selamat memulakan tugas di tahun baru ye :)

Ijan

~~zAnAfAhMi~~ said...

Selamat tahun baru Cikgu Dzana......biasalah ibu brpisah dgn anak, mesti runsing. InsyaAllah, doakan yg terbaik utk dia.

anymz said...

selamat tahun baru dzana..mekaseh jenguk akak masa akak tak ada di rumah..:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin