Friday, December 23, 2011

NASI LEMAK BERAS BASMATHI

Nasi lemak beras basmathi.. panjaggggg...
Assalamualaikum dan salam sejahtera...  

semakin hari semakin dekat waktunya...
27 Dis .. mesyuarat guru kali pertama 2012.. rasa hilang semangat nk meneruskan sesi persekolahan yg baru.. semuanya mcm sudah hilang... huuuu

29 Dis .. pendaftaran pelajar Ting 1 - 6 ... rasanya bertugas dikaunter Jualan peralaatan sekolah (Koperasi)

31 Dis .. Mesyuarat di SMK Pekan Baru, Muar, Johor
1 Jan 2012... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ibu sangat sedih.. abang ke PLKN Kuala Pilah.. 


(untuk ingatan saya : 1 mangkuk beras sukatan airnya 1 mangkuk + lebihkan sikit jer .. )

15 comments:

hazila said...

Salam kak zana,
Lama juga tak masak nasi lemak kat rumah...

Kak Sam said...

Selamat kembalik bertugas yea.

Chik Mimi said...

kak cantik nasinya jadi berderai+panjang

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Nasi lemak basmathi memang sedap..seroi aje masuk ke dalam anak tekak ya... ada lagi tolong anta cikit

Yatie said...

panjanggggggg...mmng best guna beras basmathi masak nasi lemak...

Mama Hawa/Mama Nani said...

Salam rindu Dzana...
Bermula lah routine busy ...

Nasi lemak mmg sedap bertambah sedap bila dimsk dgn beras basmathi..pjg2 cantik jer..

itu tart nenas inti kalau ltk cam tuh anak2 mama akan berebut hehehe suka ltk inti manyak2 :)

quinnie said...

salam kak zana...akak cikgu kat muar ye....saya punya cousin pun duk muar..keje nurse kat hopital muar...

sedap nampak nasi akak tu..panjang2 je berasnya..seroi..:)

~~zAnAfAhMi~~ said...

Akak guna basmathi jg utk harian, mmg sedap gila la........sib baik x gila...hehe..

cik cek said...

dzana...emmmm...nasi lemak guna beras basmathi memang best...gebu ..lembut berderai je ....puas makan...dah seakan2 nasi lemak kukus kan..kan...
kembali busy ek...selamat kembali bertugas....

Wattie said...

Assalamualaikum,

Sedapnya nasi lemak, tambah2 guna beras basmathi..

blogresipi.com said...

Salam kak Zana,
alahai sedih terpaksa berpisah demi PLKN ye kak. Sabar, sekejap je tu pejam celik pejam celik dah habis dah :)

Cantik beras basmati tu. Berderai elok nasi nya :)

Ijan

nOOrsha said...

sedapnye nasi lemak..nak nek skola ni mkin bz ler cekgu2 ye..hehe..selamat bertugas kak...:)

maz said...

salam kakk..tntu sbuk sngat2 ni kan..esk lusa dh nk buka skolah..kita pun rsanya smpai2 msia nti mau lentang pukang jgkk uruskan anak2...huhuu..smga smua urusan kak diprmudahkan..kuatkan smngat kakk...muahhh..

Sue @ Nenie said...

Salam Kak Zana..biasalah bila dah lama2 bercoti mesti nak start balik rasa macam beratttttt je kan..apa2 hal pun selamat kumpul semangat dan kekuatan untuk kembali bertugasss.... ^_______^

Zainurul Haffiza said...

sodapnya....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin