Tuesday, December 13, 2011

DONUT again...

Assalamulaikum dan salam sejahtera..
Selepas cuti2.. bersambung mesyuarat pulak... ke'buzy'an akan berlanjutan sehingga ke tahun depan.. hari ni sambil mengalas tugas yg diamanahkan.. bertugas jugak mengurus kerja2 pembungkusan alatan persekolahan tahun 2012 bersama rakan2 guru koperasi sekolah... dapur mmg dah lama tak berasap.. kain baju tak berlipat ( hihihi.. hari ni jugak syamira ambil tugas melipat baju.. boleh tahan jugak skillnya..)

Kisah donut yang dah terlepas.. tinggal gambar saja utk dipandang.. resepi donut yg biasa2 jer.. ada kt N3 sebelum ni.. cuma kali ni tambah satu lagi jenis topping.. peanut glaze.. adik manis noorsha yg ajar.. tq noorsha..


10 comments:

HomeKreation said...

Liana nak yg pink lah autieeee.... naper autie tak buat tuk Liana...huuuuu majuk.

rahel said...

Salam dZana..
waa mcm bejanji pulak kita malam ni..tayang donut...sodap..

maz said...

salak kakkkk..kita msuk dpur kak tgh2 mlm ni..nk buka tdung sajii..muahhh..sibaik ada donatt..meriah nga tpoingg..ye la kan kakk..skolah pun dh nk buka..kita nti anak pnteng mngu prtama tu..sbb bru nk trbang blik..hehee..

Mamasya said...

Aslmkum Cikgu Dzana

donut coklat tu yg nak rebut dulu...hi..hi

CoklatKu8 said...

kakak lipat baju ye???hehehe tgk ler sape yg ajooo:P

CT Delima said...

As'salam Cikgu Zana

Tugas cikgu memang sentiasa dihargai, ketika susah dan senag sama2 berganding bahu. CT hargai jasa2 cikgu ni sejak dibangku sekolah lagi. cita2 pun nak jadi cikgu tapi tak kesampaian, jadi penunGURUmah pun dah alhamdulillah...hihihi

ct pun baru semalam buat donat ni Zana, tapi versi donat kentang. boleh tahan juga anak2 yang makan sebab lembut dan sedap.

Ayu said...

Assalam cikgu..nampak gebus habis donut ni cikgu..anak2 suka sanagt makan donut..dah lama pulak tak buat donut..

Sue @ Nenie said...

Salam Kak Zana..Donut ni walau asalnya simple je rupa parasnya tapi bila dah dideco-deco menarik jadinya..Budak2 mesti suka yang berchoclate macam ni...

Sue pun suka donut tapi sejak 2 kali gagal, sampai sekarang pun belum sampai seru nak cuba lagi

nOOrsha said...

menjadi yer peanut butter glaze tu...nmpak sedap :)

Sugar 'n' Spice said...

salam kak dzana... lama mhilang soti2 mesia yerr...
skali terjahh...vahhh...laponyer tgk....choppp..nk yg ade kacang tuuuuu.....hihiihi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin