Tuesday, January 3, 2012

AKHIRNYA...

1 Januari 2012.. Aimman  ke Program PLKN di Kem Karisma di Kuala Pilah Negeri Sembilan.. betapa beratnya hati ibu nak melepaskan abg ke sana.. kali pertama abg berjauhan dari keluarga dalam tempoh masa yang agak lama.. teringat semasa selepas UPSR dulu abg meminta ibu menulis surat kepada guru besarnya untuk menyatakan abang tidak berminat untuk ke asrama penuh apabila guru besarnya mendesak supaya mengisi borang  asrama penuh. Selepas PMR abang juga mendapat tawaran belajar di sek asrama penuh.. namun abang menolaknya.. huuu.. doa ibu smga abg diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan urusan di sepanjang masa mengikuti program ini....

11 comments:

izahdaut said...

selamat tahun baru kak. aduh sedih ye jauh ngan anak ni kan kak. kalau plkn lama jugak kan. tak pe kak, ni kire sesi latihan nak lepaskan dia blajar lagi jauh nanti. hehe

Nieza said...

Assalam kak zana, pergi PLKN rupanya patutla akak sedih.h..jgn sedihx2 yer kak kita doakan yang terbaik utk anak akak. semoga dia sihat dan mendapat ilmu yg baik...insyaAllah.

tun_telani said...

selamat tahun baru kak zana.. wahh.. 3 bulan berjauhan ye.. agak2 blh ke gi melawat kt kem tu ye.. betul jugak kata kak izah, nnti nk masuk matrik atau uni juga kan, kira sesi latihan la. sabar ye kak. doakan yg terbaik utk anak akak =)

Mamasya said...

Slmt thn baru Zana.moga abg dpt menyesuaikan diri di PLKN dan dpt menimba ilmu dan pengalaman yg berguna di sana.

Kak Sam said...

begitulah kehidupan. mesti sebak abang baca n3 ni

KakAsma said...

kalau nanti gi jenguh aiman bila buila lapang leh singgah rumah akak...hehehe sedih kan berpisah..amira anak akka pun duk asrama cuma dekat ajer kat rembau...senang nak tumpu pada pelajaran untuk spm nanti..takperrrr.ada masa leh jumpa..

CoklatKu8 said...

kak long jgn sedih2..permulaan utk abg..think +ve..kami sentiasa doakn yg terbaik utk abg..slm syg dari mk ndak,pndak,mia, :)

ilahjy said...

salam zana..anak ilah akan ke PLKN sessi ke 2..nmpaknya 2 bulan jer laa..tapi lom tau dimana lagi...2 org kakak dia tak dpt panggilan PLKN tapi anak ke 3 ni pula kena.. nasib baik dia berminat..apa pun semoga zana ssabar menanti kepulangan anakanda tak lama tuuu kejap jer pejam celik..dah balik..emmm..

anymz said...

sekurang2nya abg dah lepas dah ke sana.anak akak wazir masih belum dpt keputusan arah tuju plkn nya tu..sabar je menunggu..abg dan kakak nya belum ada yg terkena ke plkn..hanya wazir anak yg ke 4 ni lah baru dpt..suspen gak menunggu nih..:)

Ayu said...

Assalam cikgu,
selamat tahun baru buat cikgu & family..alahai anak bujang dah kena masuk PLKN tu ya..
tak apa cikgu, 3 bulan ajekan ..insyaallah semuanya dipermudahkan ya cikgu..

blogresipi.com said...

Semoga selamat menjalani PLKN buat anak akak. InsyaAllah tak lama semuanya akan selesai.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin