Sunday, July 26, 2009

Udang Lemak Cili Api

Sana sini ada tayangan amal udang.. hari ni nak ikut serta join the club juga ...untuk dinner ... udang masak lemak cili berapi.. ramai yang dah biasa masak2 lemak begini kan.. kelainan hari ini.. cuma saya tambahkan daun limau purut..okey jugak..

5 comments:

blogresipi said...

Akak pon join geng udang ke..hehhe... sihat2 bersinar udang tue.... terliur kite tgk.

Mima's Oven said...

salam kenal Zana, pepagi lagi Zana dah mengoda tekak akak dengan udang nie... akak mintak izin link blog Zana ni yer?

kakchik said...

assalamualaikum kakzana.
inilah masakan udang yang paling kakchik suka.
memang amat suka.
sedapnya kak lauk tu. dah pukul 11 lebih ni perut pun dah mula rasa lapar dah ni. dah la pagi tadi makan roti je... akak, nak gulai udang semangkuk boleh tak?

Watierman said...

Salam Kak Zana...nak juga...boleh tak???

dZana said...

ijan
kene ambik bhg jugak ijan.. hehehe

Mima
tq mima.. tak tau siapa lagik yg lebih akak nih.. k n problm .. nnti akk ziarah mima yer..

Kakchik
ooo.. mmg bestt akk pun suke gak.. klau dekat boleh mkn sama2 ek..

Watie
jom mkn sesama..hehehe..tpi kene buat sddri n mkn sndri yer...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin