Wednesday, July 8, 2009

Gillerrr Perfume....


Tak tau lah ori ke idak.. janji ada bauuuuu.. nak beli di kaunter mmg belum mampu.. so saja layan soping2 online... di bilik guru mmg ada jer promoter sukarelawan.. tukang kutip oder.. tukang segala tukang.. aku punya yg cenonet jer kat depan tuh.. saja nak try beli kecik2 dulu.. dah lama pakai bodyshop..so bila nak btukar ni cam kena ambik masa sikit.. kononnnn.. harap2 kwn semua espc yg dah beli nih..spry lah kat tmpt yg patut2.. hehehe.. Jai selaku pengelola soping2 online nih.. terima kasih bbyk.. jgn marahhhhh....

6 comments:

blogresipi said...

Manyak nyer perfume... shopping online utk perfume lagik murah ke kak?

nedd said...

nak tanye ni...green tea elizabeth arden brape regenyer?kita mmg dh lm cr tp xjumpa...yg kat kaunter ade tp mhl sgt la...xmampu...

bintangku said...

sama ler kite... byk gak koleksi perfume kat umah. Bkn apa... boring pakai bau samer jer ari2. :P

salam kenal... :)

zai@umiaiman said...

waaa mesti wangi ni...

hana said...

kita pong suker tuko2! dulu hugo! skrg dh pakai G.Armani! lg satu suka kumpul sbb botol tuh lawo2! kan kak kan! hehehe

dZana said...

to ijan..
jauh lbh murah..cuma tak leh cium bau..sblm ode biasanyer kita org test kat kaunter perfum di soping komplek..pas tu muka slmba say Tq n blah.. kerja giler gak nih.. heheh..

to need
yg kecik rm48 jerk..

to bintang ku..
oh cengitu ek..hehehe

to zai
kkdg tu hangit gak..

to hana
akk pun byk botol ..tpi sama jer bodyshop..lain2 bau..hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin