Friday, July 31, 2009

Menangggggg... n Terima Kasihhhh...KedaiGambarKami..

Yesss... Syukur Alhamdulliah.. terpilih bertuah... kalau dah nak jadi rezeki.. memang jadi rezeki kan...suka2 n mcuba tuah di Give Away KedaiGambarKami.. pic kat atas tuh.. ialah hadiah yg bakal diterima...hadiah utama gitu... sukeeee sangat nih... terima kasih tak terhingga untuk CguFly n Catlina yer.. smga part time bisness di KedaiGambarKami nih berkembang maju.. Akak sentiasa mendoakan kebahagian untuk kalian sekeluarga n murah rezekiii... untuk rakan2 blogger yang mungkin ada tuah selepas nih.. jangan bersedih.. yang penting ialah ikatan persahabatan yang terjalin... tq againnn...
kipnap budak tecik nih lagi... rajin e-ein rajin..rajin baca buku... bila beso nanti jangan jadi cikgu..hehehe.. jadi doctor yer...

7 comments:

CatlinaFly said...

salam..hmm..serba salah ni kak zana..kita dah dekat takkan nak pos ek...ingat nak gi posto sendirik ke umah kak zana,amacam,petang sok bley tak? ngeh ngeh...e-ein kata, dia yg nak bg sendiri hadiah tu kat aunty zana aunty feveret dia hehehe...nanti i calling2 u esok eh..

blogresipi said...

Wah...akak menang ek. tahniah2!! comel je hadiah tue... :)

dZana said...

To
Cat n CguFly
mmg dialu2kan..but esok akak kene gi skool..akk uruskan koperasi sekolah n esok kene pindahkan brg2 koop coz bangunan asal tuh nak dirobohkan.. n tak tau lh boleh siap kul brp.. ahad cat ada progrm ape2 ke.. klau ahad bolehlh akk godeh2 ape yg patut kat dpur tuh ek.. nnti boleh ajak anawahid tuh join sama..

dZana said...

To Ijan

selalu ada cabutan btuah kat skool.. tak pernh btuah pun..bertuah di alam cyber ..hehehe

CatlinaFly said...

hmm ahad nak balik umah mak cg fly..tgk lah later sy konfemkan k..haha best gak tu tak penah jumpe kak ana lagi wuhuhuhu...k goodnite kak zana..

Fiza Nordin said...

tahniah k zana...dah rezeki akak le tu...pasni nak terjah umah cat lak...nak tgk hadiah tu.

eh,kenape sy yg teruje nih?? hahahaaa

Chik Mi said...

tahniahhhh wah bestnya nak dapat adiah lagi,pizza ade lagi dak?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin