Sunday, April 5, 2009

Sepetang bersama Hana family's


uuuuuu.... duduk stail perempuan melayu terakhir...
Pertemuan ke dua bersama hana sekeluarga.. anawaheed tidak dapat bersama kerana ada urusan keluarga.. mengisi jadual aktiviti bercuti hana..cepat benar masa bredar ..dah hampir sebulan hana balik bercuti ke Msia.. minggu depan hana tentu dah berada di bumi jepun pulak.. Jutaan terima kasih untuk hana n En Hamzah kerana akhirnyer sudi bertandang ke rumah.. smga persahabatan n silaraturahim yang terjalin berpanjangan.. camera tak da bateri pulakk...layanlah pic2 yang kurang memuaskan kerana mgunakan hfon murahhh ni..

makan..makan..

Tetamu yang spoting melayan tuan rumah makan...

Danish n Danniel di samping adik hana...Nana ..tak nmpk muka pulak..

anak bujang hana.. danish...

5 comments:

kakchik said...

hai seronoknya kak zana dapat jumpa hana sekeluarga. kakchik tumpang tengok gambar je lah.

CikMin said...

wah..besnyer makan2....kak zana jgn lupa tag ek...

Rafizah Nordin said...

pasni kite layan gambo balik la eh...sbb hana & family dah nak balik jepun nun...huhuhuuuu

Ultramama said...

Seronoknya...I wish I was there too!

dZana said...

Kakchik
mmg seronok kakchik..dah jumpa pun mcm rasa tak puas bercerita..

Cikmin
hehehe..ada utang asaiment ghupanyer.. nnti ek..

Fiza
kita rasa sekejap jer.. tuan punya badan rasa apa ek...

Ultramama
.. nak tunggu ultramama dtg Johor nih.. besttt

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin