Monday, January 4, 2010

E-ein ku sayang...

Semalam budak tecik ni datang umahhhh....masih terbayang aksi e-ein yang mmg tengah aktif meneroka mane2 ruang yang dia suka.. teringat e-ein buat spot chek kat bawah karpet n tikar auntie... huuu.. lucu sekali ..pas ni klau eein nak dtg rumah ... auntie kene clear everything kt bawah karpet.. hari ni baca N3 e-ein jatuh dari baby cot pulak.. sedih bila bayangkan e-ein menangis kuat tuh.. nnti autie rotan mama eh.. semalam autie tak dpt ambil pic e-ein..kebetulan bateri kamera abis pulak.. kepada Catlina n Cgfly.. terima kasih tak terhingga kerana sudi datang rumah.. lain kali bila2 ada kelapangan datang lah lagi yer...

3 comments:

indahhouse said...

Salam kak zana,
Ciannya. comei budak E-ein ni.

CatlinaFly said...

kak zana: tq atas layanan akak..soto tu sedap sgt tau..heh dok melayan E-ein, tak sempat nak mamam lagi hihi..tulah, baru je sembang dgn akak pasal jatuh2 kan kat umah akak...tak sangka cepat betul nak terkena...

PALATABLE said...

Salam Zana....sedapnya tengok kuih tu...

http://treatntrick.blogspot.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin