Saturday, October 3, 2009

Slice Cheese Cake

Request en. hb.. melayan selera orang berpuasa sunat... kalau puasa ramadhan puas melayan selera anak .. kali ni giliran en. hb pulakkkk.. resepi ros onigiri yg tinggal di jepun...rasanya skrg masih bercuti raya lagi di malaysia.. dah byk kali buat kek ni.. kat rumah ni lebih suka perisa original.. so ikut jer lahh...sesiapa yg ingin mencuba boleh klik di SINI utk mdptkan rspi.. tq ros..
baru keluar oven.. panasss..

bila buka baju... taraaaaa...

7 comments:

kakchik said...

Salam alaikum kakzana.
Cantiknya kek akak... sudah pasti ianya sedap, sebab tu suami akak buat permintaan tu. Terliurnya tengok.

blogresipi said...

Uiks seksinye bila bukak baju... gebu sungguh! akak, slice cheese tu yg mane? yang org buat lapik dlm burger ke? nk gak buat kek seksi gituh!

dZana said...

to kakchik

hihihi..mmg sedap kakchik.. bertimbun2 lagi lah lemak2 dlm bdn ni..

to ijan
betul tuh ijan.. slice keping2 tu.. kira kek budget jugak nih.. murah jer slice chess tuh kan..

blogresipi said...

Kalau yg tue senang nak carik. heheh... cheese bertimbun tp tak tau yg mane utk yg mane.. jakun le kite ni kak..hihihi

dZana said...

To ijan.. kt msia nih tak da lah btimbun2 ijan.. akk guna cheddar cheese.. brsmgt tul nak buat nih...

geraugebang said...

bestnya kek cheese. Gerau? apa la yang aku tau. semua tak tau.

SYAFIN said...

salam kak, hb saya pn suke cheese kek ni..tptakut nk cuba, tgk kalau resepi slice cheese ni x letak baking powder..tp kek akk naik cantik jer..

lg satu nk ty, kek tu kn d bungkus dgn aluminium foil ker?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin