Saturday, June 13, 2009

11Jun : Kunjungan Kaksma n Anawahid...

Kaksma n anak2.... candid..cik abe carilah tuh..
post manja2..
dah snap.. QC check pulak.. cun ke tak cun..
pertemuan yg dijanjikan..sempena kaksma balik kg.. mmg best dapat berborak secara live dgn kaksma nih.. mcm dah kenal lama .. anawahid tak yah ceta lah.. sahabat mesra alam..ceria sepanjang masa.. tak sabo2 nak tunggu wahid abis kursus tuh.. lepas nih dapur dia akan kembali berasappp n berapii2...hehehe
hari ni kaksma blik ke Rembau..semga kaksma sekeluarga selamat sampai ke rmh..
Saya seisi keluarga mohon ampun dan maaf klau ada terkasar bahasa n layanan tidak memuaskan, harap2 kaksma juga anawahid tidak serik utk singgah lagi..

3 comments:

kakchik said...

Assalamualaikum kak zana... huhu best nya dapat jumpa kawan. Oooo kak asma org Johor jgk rupanya, kakchik ingat dia org N9.

Rafizah Nordin said...

eeee rindunye kat kaksma.patutle dia tak on9 upernye balik kampung.nnt bebiler kite ke johor nak singgah gak umah akak le...bley tak???ntah biler le tu...uhuk!

dZana said...

kakchik
Walaikumusalam kakchik..mmg best jumpa kwn nih kchik..hrp2 ujung tahun ni dpt jumpa kchik pulak yer... tungguuuu..

Fiza
bila tuh fiza.. akak tunggu nih..hehehe.. tak da hal punya..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin