Monday, May 18, 2009

Hadiah ke ni...

ambik ngko.. pinjam word sapa ntah ni.. tak berangan pun nak beli plasma ni.. 42 in panasonic free gift digital camera after rebet tunai RM 200 mcm promosi pulak ..kene bayo RM 3699 .. .. melayang terbang hr nih ..klau beli emas tentu tak larat akak ngko nak angkat tengkok gi kerja.. nsib baiklah akak ngko ni lum minat sgt kat benda tuh..ala kadar jer asal ada ..tak lah smpi kene umpat sedara ..tak tau lah esok lusa ek.. TV baru ni rasa mcm lum sesuai lagi dgn mata nih.. sound tak brapa sedap n warna pun tak secantik TV brand SONY yg lama tuh..mengintai jugak SONY tuh.. tak larat pulak tgok angka yg kene bayar.. try yg nih dulu..hrp2 tak byk hal.. TV lama tuh dah 7 th guna.. mmg puas ati..nak suruh HB betulkan jugak tv lama tuh..My sis kata nih hadiah hari guru ke.. kahkahkah..

2 comments:

Rafizah Nordin said...

wahhhh beli tv percuma digital kamera ye... besh, besh!kite pun cam teringin nak beli tapi takut le pulak.hb kate tunggu anak (mierza) besar sikit.riso, riso...

kakyong said...

Fuyoo plasma 42" tuu...puas ati la tgk tv camni...sah! hadiah hari guru...hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin