Saturday, May 16, 2009

Hadiah Cikgu...

Hari ni dapur tak berasap.. bukan kerana kayu api basah.. tapi mood malas tiba2 mendatang.. harap2 tak berpanjangan.. tahun ni sambutan hari guru peringkat sekolah pada hari isnin 18 Mei... dengan mood kemalasan.. malam ni membungkus hadiah aimman n syamira untuk guru2nyer.. begitulah rutin setahun sekali...
Dah siap .. hari isnin boleh beri pada cikgu masing2 ek...

4 comments:

umi_e said...

mak aiiiiiiiiiiiiiii hadiah hari guru bukan main mewah lagi... bertuah sungguh guru-guru tu ya...tupperware eekkkkkk

* nak lah jadi guru dia lah... :p

anawahid said...

kak na, kalo balut tuh 1,2,3 lekuk dh buat kira2... kalo ada lebeyyyy hadiah la jugak kat kita, kita pon berkenan gak kat tupperware tuh... hehe

dZana said...

umi e
hehehe.. mmg btuah kot..dah selalu beri adiah cam tu.. bila nak tukar adiah lain anak2 tak mou pulak.. demand..mak nyer yg kopak nih.. akak dpt hadiah dr kedai '2 inggit' jer..uwaaaa..

anawahid
dtg umh akak ek.. nnti akak beri..klau nak byk nnti akak tunjuk kat mana jln nak pegi..hehehe

Ummi said...

Zana, selamat hari guru...waaahh ni mesti cikgu kesayangan ni..byk dpt hadiah eh...keep it up!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin