Wednesday, April 4, 2012

CINNAMON PULL APART BREAD lagi..

 Asalamualaikum & Salam Sejahtera....
CPAB lagi dan lagii... kesibukan masih belum beransur... huhhhhh...


11 comments:

Watierman said...

Assalam Dik Zana dlm sibuk2 pun sempat meroti....tabik lah!!!

blogresipi.com said...

Salam kak zana,
Wah roti pull apart lagi... Sedap nye kak. Makan utk saya sikit ye :)
Take care!

Nieza said...

Assalam kak Zana, CPAB lagi kak?..wahh memang terbaik la roti ni kan.saya pun suka roti ni:)

LinRosly said...

Assalamualaikum dZana

Rajinnya meroti...Kak lin suka tgk...tapi Kak Lin malas betul nak meroti dah terbiasa main beli jer...bilalaaa agaknya hati ini terbuka untuk meroti...hikhihk

Selamat Menjamu Selera...

~~zana@pb~~ said...

Sana sini meroti, jeles ni...
Rasa mcm nmpk kt rumah sape hari tu roti ni, cepatnya merebak wabak roti ni.

Anna Qawina said...

Aslmkm kak..sibuk2 keluar roti, kalo tak sibuk keluar apa tah nanti ni..hehe.
saya ni kalo sibuk makan pun tak sempat (TIPU)..hhaaa..makan kena lebih..saya jugak tak buat2 roti ni kak..bila tah

maicun said...

salam kak zana
sedapnya....bilalah saya sempat buat roti ni... :)'

tun_telani said...

aduhh... CPAB mmg terbaik! tun duk ulang2 buat smp malas dh nk amik gmbr. hihi

Nur-nba said...

Wah sedapnya.. Biasalah tu kak.. Kita kat ni pun sama jugak.. busy memanjang. Sabtu ni baru la dapat rest.. huhuhu..

Mamasya said...

Salam Cikgu Zana.roti CPAB lagi....aduhai teringin nak mencuba juga tp bilalah nak rajin nguli ni...

ummiaisyah said...

ye la kak Zana..keje cam kita ni..sibuk semedang..dh nk semput ni...hehehe..tp kalo dpt roti tu kurang sikit semput ni!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin