Wednesday, September 7, 2011

Hajat yang tak kesampaian..

Bila tgok Apam dot dot alongroz hari ini.. teringat pulak kisah semalam.. kisah biasa2 n akan menjadi ingatan n pengajaran utk diri saya sampai bila2.. ini lah rupa bahan2 yg terpaksa ditongsampahkan akibat memecahkan telur busuk dlm adunan apam tsbt.. walaupun dah tahu sepatutnya telur dipecahkan satu persatu dalam bekas yg lain.. hajat nak menjamu kawan2 di sekolah dgn apam polkadot hari ini tak menjadi la.. baru nak rajin2.. terus jadi M..

7 comments:

Juwita Jamaludin said...

Alamak siannyaakak.. Tak perasan telur tu ye.. Ita pun suka ecah dalam adunan terus.. Bahaya rupanya yek

CoklatKu8 said...

huhuhu cedihnyeee:(

ninazsyafinaz said...

salam sis..Selamat hari raya..dunt worry..kita mempunyai pengalaman yg sama..hari tuh pun kita terpecahkan telur busuk dlm adunan cream puff..ishk..mmg trasa rugi..tapi jgn patah semangat yer..angin M tuh..kita tolong hembuskan jauh2 yer :)

HomeKreation said...

Alahai cian nya... lenkali jgn short cut lagi tau! (Isyk membebel lak Along ni...hehe). Cuba buat lagi, best tau buat apam dot2 ni, sonok mendot2... hehe.

Naz said...

Assallamualaikum Kak Zana..
Alaaa..ciannya akak.. Kak Naz pun pernah kena dah kalau kes telur busuk ni tapi masa tu bukan nak wat kuih.. Nak masak lauk. Lepas dari tu, mmg kalau nk guna telur, Naz akan pecahkan dulu ke dlm satu bekas lain. Tak pe kak.. Bila dah terkena kita lagi ingat..
Alaaa..tak de la ni apam dot2 tu..Ish baru cadang nak datang umah akak..hehehe

Nur-nba said...

Oh rupa-rupanya Ada cerita di sebalik pembikinan apam. Lepas kena pecahkan satu-satu dlm be as lain. Takpe kak, jangan give up..

Cik Senyum (CS) said...

saya pun pernah kena. masak mee hoon finally letak telur...telur tembelang. nak nangis pun ada :). Lepas tu sentiasa beringat2 utk pecahkan telur dlm bekas lain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin