Sunday, February 28, 2010

Sekitar Majis Perkawinan di Meru,Klang...

25 Feb..bertolak dari BP pada hari jumaat ..jam 230 ptg.. singgah di Restoran Jejantas Melaka.. makan2.. tak da yang menarik sangat di sini.. mknan biasa2 saja.. takat kenyang jer.. rasa mmg 'out' ...dah lama tau.. tpi saja2 nak singgah.. mana lah tau ada perubahan kan.. sampai Meru jam 6 ptg.. malam.. walaupun mak saudara dah menyediakan rumah utk menginap.. oleh kerana kami datang dari BP dalam bilangan yang ramai.. so saya memilih utk menginap di hotel berdekatan.. bukan sombong.. tpi heheheh.. tak tau la apa nk kata eh.. 2 jam juga meronda malam dalam cuaca hujan.. jam 10 mlm.. check in di Comfort Hotel.. walau pun tak comfort mane pun..tak pe lah.. lena juga tido...
sarapan pagi di rumah pengantin.. mewah betul makanan.. martabak, roti canai. popia, nasi lemak n kuih hijau kuning tuh..
pas tuh dalam kul 11 pg..menu ayam golek n dgn berbagai lauk pauk yang lain..
kul 2 petang ..kambing bakar pulak.. org berebut2 brgambar dgn kambing.. my dear HB sibuk nak brgmbar dgn kambing pulak..
menu kul 4 ptg..bubur chacha n pau.. sapa lagi yg paling rajin tuh.. bujang ku Aimman..
pengantin..
cendolpulut durian, ice cream.. jambu n pisang

5 comments:

HaSue said...

wahhh..meriahnyaa..macam gi pasar malam jer kenduri kawin tu kak...dr pagi smpai petang ada juadah..best laaa nak pegi..hehee
kat sini tak pernah lagi ada kenduri gitu

AbbotCottage said...

haaaaaaaaa bestnya gi kenduri tu, apasal laaa tuan umah tu tak ngajak kita ekkk, ekekekeke.. tol kata Sue, mcm pasar malam gamaknya. dari pagi, course by course, perghhhhhhhhh..klo kita gi, mang takkan berganjak ler dari tmpt dok, ekekekekek

HALAMANKU said...

Salam K.zana.. bestnyer kenduri kawin... mayaknyer menu... merah tul.. x pernah jumpa.. teringin rasenyer..

openid said...

wahhh!!! hebatnye kenduri... nak ituuuttt lain kali tau kak!

Ijan

geraugebang said...

Bestnya kenduri kahwin cam ni...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin