Tuesday, February 16, 2010

Jalan2 KL.. n Gong Xi Fa Cai...

Ahad.. jalan2 tak terancang... tetiba jer boleh sampai KL pulakk...
mood Beijing jap... di Berjaya TS...
hari isnin.. ank2 murid STPM 2009 call nak beraya kat rumah pulakk.. ayaaa.. sapa punya rayaa.. ada tetamu nk datang rumah.. so kene prepare se adanya.. kkdg tetamu ni pembawa rezeki.. kehkehkeh.. memang melimpah ruah rezeki limau tahun ni..
menu sempoi jer..

bersama guru kesayanganlah kiranya ni ..kihkihkih.. smga semuanya mdpt best result STPM nanti.. berdebar jugak menunggu ni..

3 comments:

CatlinaFly said...

salam kak zana...wah kongsi raya nampak :) gong xi gong xi gong xi ni hehe ade tarian naga tak tu?

kakchik said...

salam kak zana.
hehe, pelik sungguh. yang sambut tahun barunya depa tapi yang buat majlisnya akak. anak2 murid akak yang chinese ni sportinglah.

openid said...

Wah ni baru betul raya 1Malaysia nie kak zana. hehehe...
Ijan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin