Saturday, November 14, 2009

Malam Harmoni Satu Bentara

Makan2.. siam menu..yang tak berapa siam.. kureng sana sini.. apa pun berSyukur atas nikmat yang diberikan...
daftar nama, ambik payong.. musim hujan ni.. hihihi.. ambik goody bag..
2 mak dara plus 2 dara sdbl.. akak tinggi rupanyer ek... mmg kisah benar... hahaha...

pengacara majlis sedang membetulkan skrip.. Ustazah Norazizah.. ada org ngeri tgok muka ni.. takut bocor rahsia muda2... sapa lah tuh ek..
meja santapan.. tema pakaian glemmm... tpi kita org belasah baju raya jer.. mcm salah tema pulak ek.. ala.. cikgu2 tua cam kita ni mane lah sempat nk glemm.. sempat pakai lipstik tu pun dah okey... simple tapi manizzzz.....
Ustazah Rokiah... next yr dah nk pencen.. meja ni brtuah 2 org ustazah dok semeja.. tak putus2 berdoa agar rakan semeja dpt bawa balik TV Sony Bavia 32 in tu .. or ACER laptop or handcam or digital camera... sudahnyer.. kita org dpt makan jer.... ye lah nama nyer pun cabutan brtuah.. malam ni tak myebelahi kami... tunggu nex yr....

hadiah2 biasa... hadiah utama lum letak lagi..

dessert... yg dilayan semasa menunggu cabutan brtuahhh...

4 comments:

indahhouse said...

Salam kak zana,
Akhir2 taun ni banyak jamuan ya kak??
sonoknya... :)

blogresipi said...

Amboiii cun nye mak dara pakai baju kaler oren tue... :)

geraugebang said...

banyaknyeer hamper. Dapat?

hana said...

saper yg ngeri tgk k.zah tuh erk???!! ekekekee.... haippppppp!! zip mulut tuh kuat2 k.zahh!!! hahahaha... kemana2 mmg suara merdu dier jugak jd MC majlis! mmg caiyookkk! kim salam rindu2an ngan dier kak!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin