Thursday, May 10, 2012

TORTILA

Assalamualaikum & Salam sejahtera...
Laporan menu breakfast  ringkas..inspirasi dari dapur mama hawa..
Beli tortila bawang putih readymade...  goreng quickburger kemudian saya potong memanjang, saya tambah telur dadar, hirisan tomato n salad..susun lah semua bahan ikut suka atas tortila yg telah dipanaskan sebentar..


17 comments:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Salam dzana,malam2 ni menguda betul la...mata tak boleh tidur..pasti mulut mencari makan.

Watierman said...

Assalam Dik dZana nak jugak!Sedap ma!

Rohah said...

sedap sangat tengok posted akak ni..tak payah makan nasi dah kenyang kan,...

Qasey Honey said...

sedapnye...sesekali tukar selera pulakkan...ni pon dh kenyang...

maicun said...

sedapnye!!!!!
saya pun selalu buat makanan ni...tp cuma x update aje...petang ni macam nak buat juga lah :)

Chik Mimi said...

sedap ni kak na ,kalau dekat dah hulur pinggan kat tingkap

Yatie said...

sesekali layan menu mcm ni mmng bestkan K.Zana, kenyang gak, takyah makan nasi pun takpe...nmpk sedap tu...

Shahriah Abdullah Novelis said...

Salam Kak.. wahhh sedapnya tortilaa... lama tak buat... kat sini ada.. tumpang makan sekali.. macehhh...:))

inahar ali said...

salam cikgu..woww ni mmg menu yg ringkas tp sodapkan!

Yana Shaiful said...

Salam Kak Dzana..sedap..yana suka sgt roti tortilla..xyah mkn nasi dh.. kita roti ni jer..kenyang :-)

ummiaisyah said...

salam kak zana..isy..kt sini xde plak jual kulit totila ni....dh lama dh cari...teringin beno nk buat cam ni...

dapurCikWan said...

salam kak. selamat hari ibu.. cikwan tergoda tengok..baki wraps tu ada lagi..nanti boleh la buat macam tu ;)

~~zana@pb~~ said...

Resipi org diet ni......walau senang, belum pernah buat lg.

Sari Yusa Ibrahim said...

bestnya buat sendiri, boleh letak mayo banyak2... hehe

Nieza said...

assalam kak zana, tortilla memang sedap...selalu mr.hubby saya la suka buat ni saya mkn jer...hehe

ummiaisyah said...

Selamat hr guru kak Zana... semoga terus bersemanagat mendidik anak bangsa...InshaAllah..byk dpt hadiah?...hehehe

dapurCikWan said...

kak, nanti cikwan boleh cuba versi akak plak ;) ada lagi baki wraps tu dalam dua keping..tambah telur dadar macam akak buat tu... ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin