Thursday, August 27, 2009

Ramdhan 5:Tauhu Sumbat...

Tauhu sumbat serabaiii... byk pulak lebihan vege tuh.. so tak mau membazir sumbat2 jer sampai tak senonoh rupa tauhu sumbat ku itu... resepi dr dapur AlongRoz yg cun tuh.. dapur mak yung kita Hana Jepun pun ada.. TQ Along n Hana....
mmg best...makan dengan sambal kicap + petis + kacang tumbuk..

4 comments:

Chik Mi said...

huwaaaaa kak na nak lerrrrrr sikit

zai@umiaiman said...

menjejeh dah air liur ni... upsss jgn nanti terbatal lak posa.. hehehe

blogresipi said...

Macam kena paksa rela je tauhu sumbat tuh... gemak kembong seketul2 tue.hehe.. bila dah letak kuah yg tak tahan tu..meleleh leleh air liur tgk.

HomeKreation said...

uwaaa...along mmg berangan nk mkn dgn kuah kcg tapi tau lah balik dari keja tak byk masa hentam je sos cili thai. huhu...kempunan ni...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin