Saturday, August 22, 2009

Blueberry Cheese Tart

Menu2 yg tertinggal... n dah over...tak larat nak N3 semalam.. lihatlah deco tart ku yg sememeh tuh.. malu gak dengan hana n ika tuh.. kerja tangan nyer nmpk kemas jer.. huhuhu...nak N3 jugak walaupun tak lawo .. yg penting rasa... mmg sedapp... resepi Alex Goh..

2 comments:

Fiza Nordin said...

cumeynye tart akak...baru2 ni sy g bake with yen beli lagi acuan kuih tart yg kecik tu padahal acuan kecik yang ade tu pun jarang2 pakai sbb sll pakai yg besar. ntah ape2 ntah...mabuk tul.dah bayo mase dalam kete barulah dok tfikir2 "ape ke halnye hakku nih...klu g bake with yen tu rase nak beli 1 kedai"kahkahkahhhhh

blogresipi said...

Rupa tak penting kak.. yg penting rasa... ade lagi ke tak nie? puji2 nak le jgk upahnye.heheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin